RAUXA

agosto 14, 2011

MÔ, A RITME D’HAVANERA.- (Fotos Musicals)

Filed under: FOTOS MUSICALES — Etiquetas: , , , , , , , — Rauxa @ 6:06 pm

Aquesta foto de , la sireneta del port, no és nova, l’ha vaig fer el passat juliol i després, la vaig publicar al meu blog, MÔ, LA SIRENITA DEL PUERTO , acompanyada d’una cançó de’n Serrat dedicada a Maó, la nostra capital, que es diu com ella, Mô.

Ahir, en Lluís Sintes va publicar a Facebook la lletra d’una cançó que jo no coneixia, ni sabia que mai s’hagués musicat, sa “Cançó de sa Sirena”. Era una havanera, dedicada a la sireneta, que havia composat ell mateix, i em va fer arribar un vídeo interpretat pel grup “La Taverna”.

L’Havanera és mol dolça i apropiada per un capvespre de diumenge, per tant he pensant que el millor era fer un “bis” i republicar la meva foto de , aquesta vegada a ritme d’havanera.

CANÇÓ DE SA SIRENA.- Lluís Sintes

Un passeig per sa vorera
en un dia qualsevol,
contemplant enjogassades
ses gavines a ple vol…

Sola i abstreta una jove
melangiosa m’he trobat,
i era una bella sirena
que en es port s’ha refugiat.

Allà enfora Sant Antoni,
allà enfora Cala Rata,
i sa lluna deixa caure
dins la mar els seus raigs de plata.

Els llumets de s’altra banda,
i un gran cel tot estrellat…
d’aquesta pau sa sirena
se n’ha ben enamorat.

Passa una barca del bou
relliscant la mar ben plana,
breu onatge que suaument
trenca dolç, per un moment,
sa tranquil•la hora tardana…

Quan tornaràs a sa vida,
sirena des Port de Mó?
i quan, amb una besada,
despertant emocionada,
deixaràs pena i tristor?

Sireneta bella i jove
escolta aquesta cançó,
deixa ja de ser de bronzo
i retorna al teu color.

Ja per sempre estarem junts
i seràs de pell rosada,
i tindrem somnis marins
recolzats a sa barana…

5 comentarios »

  1. Una meravella!
    Et passo aquesta que no té desperdici:

    Comentario por uru — agosto 15, 2011 @ 9:41 am

  2. Ui!!!! perdona, no sabia que al posar-te l’adreça posaria el vídeo directament!!!

    Comentario por uru — agosto 15, 2011 @ 9:43 am

    • Meravelles de Wodpress, aquí tot el que té a veure amb l’edició i els comentaris funciona millor que al blog de “la Comunidad”.
      Mentre escric, estic escoltant la meravellosa veu d’aquesta noia. Vaig descobrir-la escoltant el festival d’havaneres que trasmet cada any TV3 cantant amb el seu pare i em va encisar. Tant que vaig cercar el vídeo i el vaig penjar a Youtube, i no saps el millor, ha tingut tantes visites que m’han ofert si volia activar el repartiment d’ingressos i cobrar. Com comprendràs no ho he fet, penso que el meu mèrit només és saber cercar a la Xarxa i que l’artista amb majúscules és ella, na Sílvia. Aqui et deixo el vídeo, un petó!!

      Comentario por Rauxa — agosto 15, 2011 @ 12:39 pm

      • Ohhhh! és realment boníssima aquesta noia! gràcies! alegra el dia!
        Cris… em sembla que ets de les poquíssimes persones honestes que es neguen a fer benefici de la feina dels altres. Si tothom seguís el teu exemple viuríem en món molt i molt millor. Ets fantàstica!

        Comentario por uru — agosto 16, 2011 @ 9:45 am

  3. Cris, com que porto molt de lio amb el facebook potser no vas rebre les meves gràcies pel teu regal d’aniversari! Gràcies!!!! Feia molt que no escoltava la Marta d’en Serrat!
    Petonassos

    Comentario por uru — agosto 22, 2011 @ 11:01 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Responder

Blog de WordPress.com.

